Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

22 januari 2010

Profiel:

Naam: Bas Schijff
Geboorteplaats: Rijnsburg
Geboortedatum: 6 juni 1952
Woonplaats: Rijnsburg
Relatie: Getrouwd, twee kinderen
Houdt van: Schaatsen en vissen, al heb ik er geen tijd voor: het weer slokt alles op
Hekel aan: Onrechtvaardigheid en mensen die het altijd beter weten.
Levensdoel: Wat betekenen voor de gemeenschap
Wil nooit: Stilzitten
Wil ooit: Een spreukenboekje schrijven
Bijzondere websites:
www.weerbericht.nu, www.wetterzentrale.de en www.spaceweather.com
Voor het laatst écht gelachen: Gisteren nog: je moet elke dag kunnen lachen
Laatste keer gehuild: Toen mijn hond Molly op 17-jarige leeftijd dood ging, nu bijna een jaar geleden
Heeft spijt van: Dat ik op weergebied niet doorgestudeerd heb
Huisdieren: Sinds Molly’s overlijden ben ik daar niet meer aan begonnen