Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

23 april 2010

Profiel

Naam: Sjaak Langeslag
Geboorteplaats: Leimuiden
Geboortedatum: 28 oktober 1953
Woonplaats: Voorhout
Relatie: Getrouwd, twee kinderen, jongen en meisje
Beroep: Landbouwkundig ingenieur
Houdt van: Bloemen, tuinieren, familie en squash
Hekel aan: Afspraken niet nakomen
Levensdoel: Gelukkig zijn
Wil nooit: De politiek in
Wil ooit: Een mooie rustige oude dag in de tuin
Bijzondere website:
www.cliniclowns.nl
Voor het laatst écht gelachen: Op een heisessie met het hoofdbestuur vorige week
Laatste keer gehuild: Kan ik me niet herinneren; dat zat er bij ons niet in
Heeft spijt van: Dat ik geen wijnboer in Frankrijk ben geworden
Huisdieren: Krielkippen en tot voor kort hangbuikzwijnen en konijnen
Zou in een ander leven: Wijnboer in Frankrijk geworden zijn
Dieptepunt in het leven: Twee momenten: het overlijden van mijn ouders
Heb mijn kinderen nooit verteld: (na lang nadenken) We zijn heel open