Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

19 oktober 2010

‘De beste kamers op de goedkoopste manier’

NOORDWIJK – Het gemak van een reisbureau en de kosten van boeken via internet: die combinatie biedt Personal Touch Travel. Eigenares Gea Wijling is 24 uur per dag actief voor haar klanten: ze zoekt niet alleen de meest passende reis vol met aangename verrassingen tot in de puntjes uit, ook is ze altijd bereikbaar als zich eventueel problemen mochten voordoen.

Met haar 28 jaar ervaring in de reisbranche denkt Wijling twee stappen verder dan het personeel van de reguliere reisbureau’s. ‘Ik verplaats me heel goed in de klant; of het nu een individueel persoon, een gezin of een bedrijf is. Als je naar bijvoorbeeld de Seychellen gaat, is dat helemaal niet meer bijzonder, maar ik heb goede ideeën voor originele ervaringen tijdens de vakantie.’

Personal Touch Travel heeft geen filiaalkosten en hoeft ook geen personeel te betalen. Daarom kan Wijling met het volste vertrouwen zeggen dat ze niet duurder is dan boeken via internet. ‘Ik werk met eigen systemen die rechtstreeks zijn aangesloten bij de touroperators. Waar anderen via internet alleen combinatiepakketten kunnen bestellen, kan ik losse pakketten met elkaar combineren, waardoor de reis als geheel nog goedkoper uitpakt ook. Bij mij krijgen de mensen de beste kamers op de goedkoopste manier.’

Personal Touch Travel is aangesloten bij de ANVR en SGR en heeft continue de beschikking over een keur aan aanbiedingen voor bijvoorbeeld cruises en golfvakanties. ‘Ik zorg voor maatwerk: als mensen me bellen, krijgen ze me altijd te pakken. Ik vraag eerst wat de klant wil met zijn vakantie en ga dan voor hem of haar aan het werk. Ik ben altijd eerlijk en geef de klant helderheid. En mochten er problemen zijn tijdens de reis, dan ben ik wél altijd bereikbaar.’
Voor meer informatie: Personal Touch Travel, Alk 51, 2201 XL Noordwijk, T: 071 364 6488, E: gea.wijling@personaltouchtravel.nl, W: www.personaltouchtravel.nl.