LEIMUIDEN – De
sponsorpuntenactie van MCD is een groot succes geworden, met een verrassende
winnaar. De verenigingen in het dorp kregen een maand lang de mogelijkheid om de MCD-klanten over te halen
om de sponsorpunten te doneren. Omdat de Kickers het meeste aantal leden heeft,
verwachtte iedereen dat deze club dan ook het meeste aaantal sponsorpunten, en
dus het hoogste geldbedrag, in zou zamelen. Gloreuze winnaar was echter de
judovereniging Sotai Renschiju.
Deze judovereniging presteerde het om 1.504 sponsorpunten
bijeen te garen, met een totale waarde van 225,60 euro. De ijsclub Nut & Vermaak behaalde een
mooie tweede plek met 216,15 euro en het ‘brons’ ging naar de
Scoutingvereniging (204,90 euro). Overigens kreeg deze scoutingvereniging de
prijs (800 extra sponsorpunten) voor de beste actie die bij de supermarkt
gehouden werd. De leden van de scouting hadden namelijk een schommel gemaakt
van vier bij twee meter en wie dat wilde kon zich in een winkelwagentje laten
schommelen. In totaal is voor bijna 1.500 euro aan sponsorpunten binnengehaald
door de verenigingen en stichtingen.
Supermarktmanager Steven Blom constateerd: ‘Hoe klein je als
vereniging ook bent; je kunt toch de grootste opbrengst realiseren.’ De
sponsorpuntenactie wordt weer herhaald in maart 2014. Dan krijgen de
MCD-klanten één sponsorpunt ter waarde van tien cent voor iedere tien euro aan
boodschappen.
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home