Dé lokale en regionale nieuwssite

Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Ook zijn ruim 80 boeken van mij gepubliceerd. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.900, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

12 februari 2016

Hillegom Marketing prijkt met Lissese veren

HILLEGOM – Het onlangs opgerichte 'Hillegom Marketing' presenteert dinsdag 9 februari haar eerste echte wapenfeit: de nieuwe website www.hillegomhistorischgoed.nl. Op deze site staan evenementen en bijzondere gebouwen van Hillegom, met als doel om het dorp bekender te maken in de toeristische wereld.

De promotieactie 'Historisch Goed' is een puur Hillegoms initiatief, gedaan door Hillegomse ondernemers. Hierbij ondersteund door de gemeente. Maar opvallend is wel, dat prominent op de startpagina een Lisses cultureel erfgoed prijkt: bloemententoonstelling De Keukenhof! Hiernaar gevraagd laat Esther den Hertog, Kwartiermaker Hillegom Historisch Goed, weten: 'De Keukenhof is dé toeristisch trekker van de Bollenstreek; dat mag niet ontbreken op de site.' Volgens haar is de Keukenhof niet iets typisch Lisses. 'De Keukenhof is van de Bollenstreek en van zichzelf en het ligt toevallig in Lisse.'

Ook Marco van der Lingen, dorpspromotor van Lisse heeft er geen problemen mee, dat Hillegom prijkt met Lissese veren: 'We zijn één Bollenstreek. Ik heb er geen bezwaar tegen. Noordwijk en Amsterdam promoten De Keukenhof ook. Het is goed dat Hillegom Marketing er is; we kunnen samenwerken, want samen worden we sterker.'