Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

28 maart 2018

Avond over crowdfunding


KAAG EN BRAASSEM / NIEUWKOOP – Ondernemers vragen zich af: ,,Hoe kom ik aan geld, zodat ik kan investeren in mijn bedrijf?'' Aan de andere kant zijn er mensen, die juist extra geld over hebben en nieuwe kansen zoeken om te investeren. Het bij elkaar brengen van deze twee partijen heet: crowdfunding. Wie hier interesse in heeft, kan op dinsdag 27 maart vanaf 20:00 uur een informatieavond bezoeken bij de Rabobank (Het Oog 1 in Roelofarendsveen). Hoe dat nieuwe financieren werkt, wordt uitgelegd door sprekers Hans Possemis (Crowdfund Coach bij Collin Crowdfund N.V.) en Henk Zwijnenberg (Vermogensmanager bij Rabobank). Deze bijeenkomst wordt georganiseerd door de Rotary Nieuwkoop. De toegang is gratis; aanmelden kan via: rotaryevenementen@gmail.com.