Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

26 augustus 2020

,,Ik ga beginnen zodra de vergunning rond is’’

Noorden - Ondernemer Joop van Kleef reageert op de ophef: ,,We hebben een nieuw plan ingediend en dat voldoet aan de horecabestemming, die al op dit pand zit. Ik moet 72 parkeerplaatsen realiseren en dat lukt, waarbij wij gebruik kunnen maken van de plekken van de kerk en de kerkgangers ook op ons terrein mogen parkeren.’’

De omwonenden hoeven zich volgens Van Kleef geen zorgen te maken: ,,Die bewoners horen dat er 150 mensen binnen kunnen zitten. Maar de keuken is gebaseerd op 60 mensen.’’ Was het niet beter geweest, om de inwoners persoonlijk te informeren, voordat hij met de plannen naar buiten kwam? ,,Het past in het bestemmingsplan en dan ga ik niet de hele buurt erbij halen. De gemeente heeft het goedgekeurd en als de vergunning rond is, ga ik beginnen.’’