Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

03 februari 2021

Pleidooi voor uitsterfbeleid in complimentenmail

Noordwijk – Een opgeluchte bezitter van een paardenweitje heeft een email met complimenten gestuurd naar de raadsleden.

Enkele maanden geleden stuurde deze inwoner een noodbrief, uit angst dat zijn terrein als illegaal wordt beschouwd. Zijn brief leidde er mede toe, dat er een telefoonlijn werd ingesteld. Ook vond er een gesprek plaats met wethouder Sjaak van den Berg.

,,Intussen heb ik, mijn buren en anderen hierdoor te horen gekregen niet gehandhaafd te zullen worden, iets waar ik natuurlijk ontzettend blij mee ben. Maar dit neemt niet weg dat er voor sommige een gerechtigd handhaven zal volgen.’’ De emailschrijver pleit voor een ‘uitsterfbeleid’, waarbij de huidige eigenaren hun activiteiten kunnen voortzetten. ,,Voor de paardeneigenaren hoop ik dat de gemeente in oplossingen blijft denken. Elk paard die op straat komt te staan is er 1 teveel!’’