Promotie
Teylingen moet ook zichtbaarder worden in de bladen, zo vindt Homan: ‘Een betere profilering in bladen als ‘Leven’, ‘Business Management’ en ‘ANWB-Kampioen’, maar ook het opzetten van diverse websites over bijvoorbeeld de Kagerplassen moet een breder publiek informeren over onze plaats. Ook gaan we deelnemen aan beurzen, zoals de Hiswa en de Vakantiebeurs.’
Om dit alles te stroomlijnen, wordt een recreatieplatform opgericht: een plek waar iedereen bij elkaar komt om de activiteiten op elkaar af te stemmen en, waar mogelijk, zaken te combineren. Homan noemt een concreet voorbeeld van de vernieuwde stappen op het toeristische vlak: ‘In de week voor de Kagerplassen wordt vanaf dit jaar de Albert Heijn sloepenrace gehouden waarbij gestreden wordt om de Teylinger cup.’
Toch blijft de VVV een rol spelen in Teylingenland. ‘De VVV Warmond blijft 100% zeker bestaan en we willen dit instituut versterken. We willen meer fysieke informatiepunten hebben waar veel toeristen komen, bijvoorbeeld op het moment dat Panorama Tulipland bij het kasteel Teijlingen geplaatst is. Zo’n informatiepunt moet dan ook op zondag open zijn: juist dan komen er veel toeristen.’
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home