“Alleen de naam verandert, het vertrouwde team blijft”
Dat het team van medewerkers goed op elkaar ingespeeld is, blijkt al bij een eerste kennismaking. Het plezier in het werken straalt van de drie af en bereidwillig werken ze mee aan het maken van de foto, die bij het artikel komt te verschijnen. Met zorg worden nog even twee truien gladgestreken; het oog zit immers in het detail.
Vorig jaar is de zaak al helemaal veranderd, maar dit keer is het dus enkel de naam die wijzigt in Herenmodehuis Schulte. “Speciaal voor deze gelegenheid krijgt iedere klant een maand lang een verrassingsgeste mee naar huis”, zo laat Pieter van den Berg, directeur van het familiebedrijf, weten. “Alleen de naam verandert en het wordt de vijfde winkel onder de Schulte naam. Maar naast de uitbreiding met de kwaliteitsmerken blijven we ook de huidige merken als Tenson, Carl Gross, Arrow, State of Art, Roy Robson en Portofino maatwerk behouden.”
Het maatwerk is overigens een verhaal apart: “We hebben een eigen atelier met twee meesterkleermakers, die ervoor zorgen dat de klanten perfecte maatpakken kunnen krijgen vanaf slechts 379 euro. Je kunt dan bijvoorbeeld zelf de voering bepalen, of je een of twee rijen knopen wilt hebben, maar ook je eigen naam in het pak laten zetten. Steeds meer mannen maken er gebruik van om niet alleen hun pakken, maar ook hun overhemden op maat te laten maken, zodat ze een perfecte boordmaat en mouwlengte hebben. En mocht er nadien nog wat aan veranderd moeten worden, dan gebeurt dat uiteraard ook geheel gratis!”
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home