LISSE – De opbrengst van de lichtmastreclame wordt toegevoegd aan het budget voor de citymanager. Hiermee kan Ad van Zelst een extra bedrag van mogelijk 19.000 euro tegemoet zien voor de promotie van Lisse. Van Zelst’s huidige politieke fractie, Nieuw Lisse, heeft anderhalf jaar gestreden tegen de komst van de lichtmastreclame, maar voor de citymanager is het bedrag een welkome toevoeging aan ‘zijn’ budget.
Van Zelst is onlangs op basis van zijn kwaliteiten benoemd tot citymanager in dienst van het bestuur van het Ondernemersfonds Lisse. Voormalig Nieuw Lisse raadslid en huidig wethouder Bas Brekelmans (VVD) liet dinsdag 31 maart weten: ‘De extra gelden dienen besteedt te worden aan de verbetering van de beeldkwaliteit van Lisse. Wie kan dat beter doen dan de citymanager? Gedacht kan worden aan extra schoonmaakmaatregelen of andere ideeën waar de citymanager zelf mee kan komen.’
Het college ondersteunt de gedachtegang dat Van Zelst op zoek gaat naar nieuwe vormen van sponsoring. Brekelmans deed een voorzetje: ‘Je kunt dan denken aan het ophangen van reclameborden in een parkeergarage. Zo krijg je wel reclame-uitingen, maar ze hangen niet in de openbare ruimte.’
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home