Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

29 april 2010

Profiel

Naam: Han van der Rhee
Geboorteplaats: Ziekenhuis van Leiden, mijn ouders woonden in Katwijk
Geboortedatum: 20.7.‘46
Woonplaats: Noordwijk
Relatie: Getrouwd, drie zonen en twee kleinkinderen
Beroep: Huidarts
Houdt van: Muziek, lekker eten, lezen
Hekel aan: De PVV
Levensdoel: In harmonie met de mensen om me heen leven
Wil nooit: Onrespectvol behandeld worden
Wil ooit: Wat meer rust in mijn leven krijgen
Bijzondere website: Youtube
Voor het laatst écht gelachen: Zondagavond met de verjaardag van mijn vrouw
Laatste keer gehuild: Negen jaar geleden, toen mijn ouders op dezelfde dag overleden
Heeft spijt van: Tegen een paar mensen ben ik lelijk geweest
Huisdieren: Nee. Het is een bewuste keuze: de kinderen waren allergisch
Zou in een ander leven: Muzikant of architect willen worden
Dieptepunt in het leven: Het overlijden van mijn ouders
Heb mijn kinderen nooit verteld: Dat ga ik ook nu niet vertellen; ze lezen dit artikel