Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

17 september 2010

Profiel

Naam: Jan Huizing
Geboorteplaats: Woerden
Geboortedatum: 7.5.‘27
Woonplaats: Voorhout
Relatie: Weduwnaar
Kinderen: Een dochter en twee zonen
Beroep: Werker en verkenner
Houdt van: Reizen
Hekel aan: Praatjesmakers
Levensdoel: Veel van de wereld zien
Wil nooit: Niks doen
Wil ooit: Naar 100 landen reizen, maar dat zal ik waarschijnlijk niet halen
Bijzondere website: Ik lees meer bladen als de National Geographic
Voor het laatst intens gelukkig: Tot drie jaar geleden, toen het met mijn vrouw mis ging
Laatste keer gehuild: 24 april en de periode daarna
Heeft spijt van: Ik heb in mijn leven geen slechte dingen gedaan, dan hoef je geen spijt te hebben
Huisdieren: Een hondje
Zou in een ander leven: Het zelfde doen, inclusief alle ups en downs

Dieptepunt in het leven: Het overlijden van mijn vrouw