Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

10 mei 2012

Paarden

Wie:                             Anouk Wiegmans
Leeftijd:                      6 jaar
Woont in:                    Voorhout
Wat gekocht:              Paardrijdlaarzen
Prijs:                            5 euro
Waarom gekocht:       ‘Als ik 7 jaar ben, mag ik naar de paardrijdschool. Paarden zijn
                                    namelijk mijn lievelingsdieren. Ze kostten 5 euro; dat is wel
                                    een beetje veel, maar ik vind ze ook heel leuk!’ De laarzen
                                    waren maatje 33, dus ze zijn op de groei gekocht. Dat leverde
                                    wel een klein probleempje op, want kort na het interview zat
                                    Anouk sip op een stoel; ze had haar knie geblesseerd toen ze
                                    struikelde over haar nieuwe aankopen. Een Spongebob pleister
                                    deed echter wonderen.