Dé lokale en regionale nieuwssite

Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Ook zijn ruim 80 boeken van mij gepubliceerd. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.900, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

20 mei 2014

Geen klagers meer in gemeente

OEGSTGEEST – Mensen die een klacht indienen, worden in de toekomst wellicht geen ‘klagers’ meer genoemd. Op die manier wil de gemeente aangeven, dat er positief gereageerd wordt op iedere suggestie voor verbeteringen. Burgemeester Jan Waaijer zegde commissielid Jan Boer (Lokaal Oegstgeest) vorige week toe om deze verandering te proberen door te zetten. Voortaan worden alle klachten over de gemeente ook lokaal afgehandeld en niet meer via Servicepunt 71. Tot grote tevredenheid van de politici. Vincent Janssen (VVD) informeerde: ‘Ik heb een keer een klachtenafhandeling van Servicepunt 71 gezien en daar droop de sympathie nou niet van af. Lokaal klagen zorgt mogelijk voor meer empathie.’ Overigens werden vorig jaar slechts 19 klachten ingediend; een forse daling ten opzichte van de 39 klachten van het jaar ervoor.