Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

20 mei 2014

Kwetsbare ondernemer

NIEUWKOOP > Zelden stelde een ondernemer zich zo kwetsbaar op als Peter Verboon, eigenaar van een camping aan de West Kanaalweg. Tijdens de meningsvormende raad van donderdag 8 mei smeekte hij haast om volgend jaar het bestemmingsplan voor zijn terrein te veranderen van ‘agrarische grond’ in ‘recreatieve grond’. Verboon liet weten: ‘Ik heb hier erg veel geld in gestopt, alleen al 200.000 euro aan riolering, wateerleiding en electriciteitsaansluitingen. Als ik die bestemming ‘recreatieve gronden’ niet krijg, ga ik mijn faillissement tegemoet.’