Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

28 november 2015

Wenkbrauwen waxen tijdens Warmond Winter Night

JOEP DERKSEN

WARMOND – Een aantal bedrijven in het kleine winkelcentrum hebben weer de handen ineengeslagen om huidige en potentiële klanten een fijne avond te bezorgen. Tijdens de Warmond Winter Nights van vrijdag 20 november werden ruim honderd mensen verrast met cadeautjes, verwenbehandelingen en fikse kortingen.

Dit keer werd het evenement georganiseerd voor vrouwen én mannen. De medewerkers van de bedrijven Boek Cadeau Enzo, Apotheek Warmond, Artistic Hair, Margareth Meulmeester, Passie en Sugar or Spice zetten hun beste beentje voor om iedereen fijne verwenuren te geven. Zo liet medewerkster Brenda zien aan Patricia Kuiper – Montanje hoe je wenkbrauwen het beste kunt waxen, verven en vormen. Nadat ze één wenkbrauw gedaan had, toonde ze het resultaat. En het verschil was echt duidelijk zichtbaar. Ze was blij met de tips die ze kreeg van Brenda: 'Ik doe mijn wenkbrauwen wel, maar op de verkeerde manier en zij kan het me leren.'

Desiana Kuiper geniet van de behandeling. 'Dit is voor mij de tweede keer dat ik naar dit evenement ga. De vorige keer was het enorm druk en nu wilden mijn moeder, schoonzus en ik op tijd zijn.' Beide schoonzussen worden getipt: 'Voor een goede wenkbrauwbehandeling begin je met een primer. Daaroverheen gaat wenkbrauwpoeder om het geheel er vol uit te laten zien.'

Alle bedrijven hadden in de winkel van Artistic Hair een plekje gekregen. Boek Cadeau Enzo gaf gratis geurkaasjes weg en Apotheek Warmond verstrekte productadviezen, nadat huidtesten waren gedaan. Margareth Meulmeester gaf een schilderworkshop cadeau als tombolaprijs en alle bezoekers kregen van Passie een roos mee. Alle hapjes en champagnedrankjes werden verzorgd door Sugar or Spice. De sfeer werd steeds gezelliger naarmate de avond vorderde.


Ook waren er enkele mannen, die met name interesse toonden in de boekenquiz en de horloges en leren armbanden voor mannen die gepast konden worden. Ruud van den Eshof was samen met zijn vrouw naar dit evenement gekomen. 'Ze knippen hier bij Artistic Hair mijn wenkbrauwen en ik sta vanavond overal voor open. Maar bovenal is dit een gezellig uitje met mijn vrouw.'