Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

13 april 2018

Oudste inwoonster overleden


[ROELOFARENDSVEEN] Na een gezegend leven van maar liefst 105 jaar overleed afgelopen week de oudste inwoonster van de gemeente Kaag en Braassem; mevrouw C. Klein-Stroet. Op 12 oktober werd ze voor haar verjaardag nog geïnterviewd voor het Witte Weekblad. Ze liet indertijd weten: ,,Ik denk wel eens; ik heb lang genoeg geleefd. Ik zou het niet erg vinden, als ik 's morgens niet meer wakker word. Maar ja; dat heb je niet in eigen hand, dus we wachten het maar af.'' Dat moment is na een kort ziekbed toch gekomen. Donderdag 12 april wordt Klein-Stroet begraven op het kerkhof bij de Petruskerk (Noordeinde).