Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

11 juni 2018

,,Gemeente een stukje groener''


[KAAG EN BRAASSEM] De ex-wethouders Herman Haarman (D66) en Henk Hoek (CDA) namen maandag 4 juni afscheid van hun politieke collega's. Haarman liet weten: ,,Ik heb werk het met heel veel plezier gedaan. Het wethouderschap vergt wel wat van je. Het gaat de hele dag door en inwoners weten je heel goed te vinden. Je kunt dit werk alleen volhouden, als je het leuk vindt om te doen. Ik heb geprobeerd om Kaag en Braassem een stukje groener te krijgen.'' Hoek zette als eerste zijn vrouw in het zonnetje: ,,Dankzij haar is Kaag en Braassem een stuk mooier geworden. Zij verdient een lintje. Vier jaar leek een heel eind aan de voorkant, maar ze zijn omgevlogen. Ik ga niet boos, teleurgesteld of rancuneus weg. Waarom zou ik? Ik ben met pensioen!”