Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

22 oktober 2019

Klein en heel fijn


Zeeman


AMSTELVEEN – Wist je, dat de Zeeman aan de Van der Hooplaan de allerkleinste vestiging van Nederland is? Maar ook de allerfijnste, lacht manager Raihana Bouali hartelijk.


JOEP DERKSEN


Zeeman is een familiebedrijf, met meer dan 1.300 winkels in zeven landen van Europa. Hier komen de mensen al tientallen jaren voor ondergoed, sokken, huishoudtextiel en basic T-shirts. Natuurlijk staat Zeeman bekend om haar lage prijzen en goede kwaliteit van de artikelen. Maar daarnaast geeft het bedrijf ook om het milieu en daar wordt bij de productie altijd rekening mee gehouden, verzekert Bouali.


Sinds vier weken geeft Bouali leiding aan deze Zeeman. ,,Je moet creatief zijn om jouw spullen op een leuke manier te presenteren. Dit is een heel fijne buurtwinkel en we hebben een goede band met de klanten en overige winkeliers. De winkel is hier natuurlijk al tientallen jaren en ik nog maar kort, maar ik voelde me gelijk op mijn gemak!’’


Populair bij de Zeeman is de ‘Deze Week Bak’: daar zitten iedere week weer andere fantastische aanbiedingen in. En Zeeman loopt voorop met de trends, want nu al zijn hier bijvoorbeeld prachtige Halloweenproducten te vinden.


Wist je, dat Zeeman twee prijzen heeft gewonnen als Beste Winkelketen van Nederland?! Voor de categorieën Babykleding en Kinderkleding. Het wordt tijd om bij de Zeeman naar binnen te gaan!


Voor meer informatie: Zeeman, Van der Hooplaan 111 Amstelveen, T: 088 007 0311, W: www.zeeman.com.