Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

05 augustus 2007

Opmerking Van Rheenen volgens Romeyn ‘dom’

LISSE – Bas Romeyn uitte zich recent over de actie die Willem van Rheenen opzette en desgevraagd geeft hij ook nu zijn mening. ‘Ik snap die man niet; als hij een beetje slim was, dan had hij mij eerst zelf benaderd en had ik hem nog kunnen helpen. Nu heeft hij er dom aan gedaan om mij als verdachte aan te merken met zijn opmerking over “malversaties aan beide zijden”. Dan werk je me tegen.’

Over enkele weken spreekt een rechter zich weer uit over de schadevergoedingszaak tussen Romeyn en de gemeente. Romeyn zegt hierover: ‘Toenmalig wethouder Frans Prins was de baas van het college. Ik noemde hem dan ook altijd Prins Frans. Die man was zeer rancuneus en hij en zijn collega’s Molenaar en Schuit hebben een spoor van financiele ellende aangericht. Ze hebben mij getreiterd omdat ze dachten dat ik er met Geestwater vandoor zou gaan. In hun woede hebben ze de andere grond gekocht, maar ze mogen er niets mee doen. Die grond is gebruikt om mij te treiteren en dat allemaal vanwege de woede van Frans Prins ten opzicht van mij. Hij gaf uiting aan zijn persoonlijke rancunes zonder dat gelet wordt op belangen van gemeente.’

Over het huidige college is Romeyn te spreken: ‘Dat zijn nette mensen, die niet gestuurd worden door machtswellust, woede en rancune.’