Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

29 september 2007

Boomwortels aangepakt

LISSE – Al jaren heeft het pad rondom het clubhuis van FC Lisse last van boomwortels die de stenen omhoog drukken. Op verschillende locaties op het pad rondom het clubhuis lagen op dinsdag 11 september meerdere boomwortels. Iets verderop is Harry van Dijk, vrijwilliger voor FC Lisse, bezig om de stenen uit de weg te halen, de daaronder liggende wortels te verwijderen en de stenen terug te leggen op hun plek. Een heidens karwei, maar Van Dijk doet het met liefde: ‘Ik erger me hier al jaren aan en mensen kunnen erover struikelen. Het onderhoud van dit pad is eigenlijk de taak van de gemeente, maar ik besloot nu om het maar zelf te doen.’