JRS Scooters sponsort SJC
Serieus vervolgt Koelewijn: ‘SJC is echt het cluppie van het dorp. Er heerst hier een geweldige sfeer en iedereen kent elkaar. We hebben allebei een SJC-hart en nadat we in 2003 ons bedrijf JRS Scooters hadden opgericht, vinden we het nu tijd om het 9e team te sponsoren. Overigens is het een typisch geval van quid pro quo, want het halve team heeft bij ons al een scooter gekocht!’ Klinkenberg vult aan: ‘We blijven zeker voor de komende jaren sponsor. Niet alleen wat reclameborden betreft, maar ook shirts, tenues en tassen voor de spelers van het 9e.’ Koelewijn: ‘Eind van dit jaar zal ik wel opnieuw op m’n kop gehangen worden. Maar het gaat echt puur voor de lol: we stellen ook geen prestatievoorwaarden. Het maakt ons echt niet uit of we 1e of 2de worden. Natuurlijk proberen we ieder jaar kampioen te worden, maar gedurende het seizoen stellen we die verwachtingen steeds bij.’
Natuurlijk is vergroting van de naamsbekendheid ook een van de redenen voor de sponsoractiviteiten. De beiden zijn ook mede-eigenaren van Theo’s Tweewielershop, wat uiteraard een begrip is in het Noordwijkse. Juist door het sponsoren willen ze ook met JRS Scooters meer aan de weg timmeren. ‘Door de stijgende benzineprijzen, vele files en de parkeerproblematieken is de scootermarkt gigantisch gestegen. Dankzij de nieuwe, stille en zuinige viertakmotor is de echte doelgroep niet meer de 16-jarigen, maar de mensen tussen 30 en 40 jaar. En als je je 30 voelt, is het ook goed!’
De beide eigenaren praten luchtig over hun sponsoractiviteiten, maar als het over hun zaak gaat, pakken ze alles professioneel aan. Koelewijn: ‘Ik wil de dingen altijd helemaal perfectioneren. Afgelopen seizoen ben ik 1ste geworden over 12 races op het NK Scooterracen. Dat is juist gelukt door dezelfde toewijding die ik in de beide zaken stop, ook te gebruiken voor de wedstrijden.’
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home