Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

15 oktober 2008

‘Rotondes volgend jaar Keukenhof waardig’

LISSE – ‘Ik heb gehoord dat wij samen bollen gaan planten deze maand. De tijd van vragen is voorbij; Ik wil van u de toezegging horen dat volgend jaar maart die rotondes bij de Keukenhof er pico bello bij liggen als de Keukenhof open gaat. Commissielid Marianne Entrop (VVD) wilde volledige duidelijkheid van wethouder Jan Kippers (CDA) tijdens de vergadering van de commissie Maatschappij & Financiën van woensdag 8 oktober.

Kippers antwoordde: ‘Ik ben met sponsoren bezig om aankomend seizoen de rotondes er pico bello bij te hebben staan. Daarmee neem ik de upgrading mee die we nu hebben gehad, de positieve en negatieve geluiden; daar ben ik mee bezig.’ Entrop: Dat klinkt me heel vaag. Zegt u toe dat ze de rotondes er volgend voorjaar goed bij liggen, met de uitstraling die de Keukenhof waardig is?’ Kippers: ‘Dat zeg ik toe.’