Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

18 december 2008

Gemengde reacties op nieuwe Aldi

VOORHOUT – Woensdag 10 december kregen de eerste klanten van de nieuw geopende Aldi een goede indruk van de zaak. Ook waren de vroege vogels de eersten die gebruik konden maken van de mogelijkheid om een laptop te kopen voor 349 euro. Kredietcrisis of niet, maar enkelen liepen zelfs met drie laptops onder hun arm de deur uit.

Filiaalleider R. van Bohemen zag dat het goed ging: “Iedereen is hartstikke positief, want we hebben hier een ruime winkel met zo’n 850 verschillende producten. In de komende weken gaan we bekijken hoe alles loopt en na dik een maand worden wellicht nog wat verbeteringen aangebracht. Zo zal ik nog wat extra lopendebandbordjes bestellen, die de scheiding tussen de artikelen van de verschillende klanten aangeven.”
Bezoeker Wim is ook tevreden: “Het is prettig dat de Aldi er is, al had ik geen openingskrantje bij mij in de bus ontvangen. Als eerste wil ik een notebook kopen en daarna ga ik de levensmiddelen en wijnen kopen om thuis te proeven.” Klant Louise Colijn was kritischer: “Er staan hier wel een hoop dozen en dat zijn we in Voorhout niet gewend. Alles is een stuk minder aantrekkelijk uitgestald: ik weet niet of ik terugkom. Ik ben hier gekomen om de sfeer te proeven, maar die sfeer is er niet.” Nadine Beckmann was wel positief: “Wat ik gezien heb, bevalt me. Het is vergelijkbaar met de Lidl in Noordwijkerhout, maar het is fijn dat de Aldi een stuk dichter bij mijn huis staat.”