Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

28 januari 2009

Brief op poten naar Nuon

LISSE – Wethouder Jan Kippers (CDA) wil samen met Hillegom en Noordwijkerhout een brief opstellen en versturen naar de Nuon. In deze brief wordt het ongenoegen geuit over het nodeloos overdag branden van de straatverlichting. Kippers onderneemt deze actie naar aanleiding van een voorstel van commissielid Dolf Kistemaker (PvdA) tijdens de vergadering van de commissie Ruimte & Infrastructuur van donderdag 15 januari. Kippers informeerde: ‘Volgende week heb ik een afspraak met Nuon. Ik zal bij u terugkomen met de resultaten daaruit. Ik vind het een goed idee om samen met de twee andere gemeenten onze zorgen te ventileren.’