Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

24 februari 2009

VWA gevraagd voor rookcontroles

LISSE – ‘We hebben contact met de Voedsel en Waren Autoriteit gehad over het handhaven van het rookverbod in Lisse. We willen dat ze ook hier controleren. Ze hebben het een keer gedaan en we hebben hen gevraagd om het weer te gaan doen, evenals vele andere burgemeesters. Ik weet dat er gerookt wordt in meerdere horecagelegenheden en ik stoor me daaraan. Ik vind het heel vervelend dat het door gaat.’ Dit antwoordde burgemeester Corrie Langelaar op een vraag van commissielid Marianne Entrop (VVD) tijdens de vergadering van de commissie Maatschappij & Financiën op woensdag 11 februari.