Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

08 september 2009

1.000ste bezoeker toren Jeroen

NOORDWIJK – Dat het initiatief om de toren van de Oude Jeroenskerk weer beklimbaar te maken, blijkt zeer succesvol. Zaterdag 5 september mochten de gidsen de 1.000ste bezoeker verwelkomen: Maria Wansink-Kuipers. Zij was blij verrast met de grote bos bloemen die ze ontving van Hans van den Berg: “Het is hartstikke leuk om dit te krijgen. Ik ben hier omdat ik de torenbeklimming als cadeau had gekregen voor mijn 55ste verjaardag. Dit is de tweede keer dat ik naar boven ga en ik doe het met veel plezier. Je hebt er namelijk een geweldig uitzicht en bij heel helder weer schijn je zelfs de dom van Utrecht te kunnen zien.” Ondertussen bekeek een andere torenklimster, Simone Hazenoot, haar kaartje: “Oh nee, ik heb nummer 999, dus ik ben net niet de 1.000ste bezoeker”, verzuchtte ze luidkeels.