Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

15 januari 2010

Profiel:

Naam: Gijsbert van der Bent
Geboorteplaats: Katwijk
Geboortedatum: 17.12.58
Woonplaats: Katwijk
Relatie: Getrouwd, drie zonen
Houdt van: Natuur, muziek, koken en eten
Hekel aan: Slappe koffie
Levensdoel: Zo prettig mogelijk leven zonder anderen tot last te zijn. Dat lukt aardig
Wil nooit: Schaatsen
Bijzondere website:
www.dutchbirding.nl en www.birdclubkatwijk.nl
Voor het laatst echt gelachen: Rond oud en nieuw bij een cabaretier op tv
Laatste keer gehuild: Kan ik me niet meer herinneren
Heeft spijt van: Dat ik geen pianoles heb gehad
Huisdieren: Een hond en een kat: dat gaat goed samen