Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

09 juli 2010

Profiel


Naam: Kim Out
Geboorteplaats: Leiden
Geboortedatum: 8.11.‘88
Woonplaats: Lisse
Relatie: Nee
Beroep: Student Antropologie en hoofdredacteur missREAL. Ik vind het nog steeds leuk om dat te zeggen.
Houdt van: Muziek, hockey, dansen
Hekel aan: Liegen
Levensdoel: Geluk vinden. Daar ben ik mee bezig. Het is een zware weg.
Wil nooit: meer onzeker zijn.
Wil ooit: Op wereldreis
Bijzondere website: www.missreal.web-log.nl en http://twitter.com/KimOut
Voor het laatst intens gelukkig: Tijdens het Rock Wergter 2010 van 1 tot en met 4 juli
Laatste keer gehuild: Een week geleden, door onzekerheid en stress
Heeft spijt van: Ruzies die ik met bepaalde mensen heb gemaakt
Huisdieren: Poes, ratten, konijnen, cavia’s en vissen
Zou in een ander leven: Goed gitaar willen spelen
Dieptepunt in het leven: Mijn eetstoornis
Heb mijn ouders nooit verteld: Over jongens