Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

06 augustus 2010

Profiel

Naam: Dirk Vink
Geboorteplaats: Sassenheim
Geboortedatum: 20 09 1955
Woonplaats: Sumve Tanzania
Relatie: Gehuwd
Beroep: Technisch adviseur
Houdt van: Van alles, lekker eten, theater etc.
Hekel aan: Tegenwerking, hard rijden
Levensdoel: Anderen helpen
Wil nooit: Naar Amerika op vakantie
Wil ooit: Weer terug naar Sassenheim en dan weer naar Sumve
Bijzondere website: Zou ik niet weten, internet is nodig maar zoek eigenlijk nooit wat op
Huisdieren: Op dit moment muggen en kakkerlakken
Zou in een ander leven: Waarschijnlijk weer hetzelfde gaan doen
Dieptepunt in het leven: Overlijden van mijn vader
Heb mijn ouders nooit verteld: Dat ik mijn brommer toch wel heel erg opgevoerd had