Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

10 mei 2012

Buzz

Wie:                             Twan en Casper Hoogervorst
Leeftijd:                      4 en 6 jaar
Woont in:                    Voorhout
Wat gekocht:              Buzz Lightyear, knikkers en het boek ‘Koen Kampioenen’
Prijs:                            1,50 euro, 1 euro en 50 cent
Waarom gekocht:       De beide broers zijn heel blij met hun nieuwste aanwinsten en
                                    glunderen van plezier. Casper laat trots weten: ‘Het boek heb ik
                                    gekocht omdat ik al heel goed kan lezen. En het zijn mooie
                                    knikkers.’ Twan geniet ook met volle teugen: ‘Thuis heb ik al
                                    een Buzz Lightyear, maar deze kan echt praten! Deze Buzz is
                                    veel mooier!’