Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

09 augustus 2012

Twijfel over prioriteiten


VOORHOUT – Een reclamebord dat langs de Herenstraat stond, moet verwijderd worden. Een gemeentelijk medewerker oordeelde dat dit reclamebord tegen een vuilnisbak stond en dus zorgde voor meer afval op straat. De eigenaar was het hier niet mee eens: ‘Als ik ’s ochtends bij mijn winkel kom, ligt er veel zwerfvuil van de hangjongeren die dit vuil die nacht daar hebben gestort. Op dat moment stond mijn reclamebord er toch ook niet?!’ Uiterst toevallig kwam een half uur later een boa (bestuurlijke opsporingsambtenaar) langs die sommeerde dat de Van Kesteren Groente en Fruit het bord moest weghalen. De ondernemer gaf hier gehoor aan, maar facebookte vervolgens: ‘Ze zullen wel gelijk hebben, maar toch!? #prioriteiten.’