Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

15 december 2015

Slobbe stopt

HILLEGOM – Gemeenteraadslid Ton Slobbe (BBH) stapt al weer uit de raad. Nadat in het voorjaar van 2014 de kiezers hun vertrouwen hadden uitgesproken, dat Slobbe hen voor vier jaar zou vertegenwoordigen, gooit hij de handdoek in de ring. Donderdag 10 december werd zijn vertrek aangekondigd door burgemeester Arie van Erk. De vanaf 1 januari 2016 oud-politicus kan het raadswerk niet verenigen met zijn werk en zijn gezin, zo is de reden van het afscheid. Slobbe vertrok met mooie woorden raadslid Aart van Heusden en de burgemeester. Het ex-raadslid liet zelf weten: 'Ik werk gemiddeld 50 uur per week. De kiezers verwachten dat je je inzet. Ik kon dat de laatste vier weken niet meer waarmaken. Ik krijg een andere functie op mijn werk en besloot te stoppen.'