Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

06 februari 2020

Koffiemok




Tijdens zijn maiden speech kondigde burgemeester Robbert-Jan van Duijn aan, dat hij de komende zes jaar graag met de inwoners zelf in gesprek gaat. Om er voor te zorgen, dat dit ook daadwerkelijk gebeurt, deelde hij maandagavond drie koffiemokken uit aan inwoners. ,,Ik wil onderdeel van uw gemeenschap zijn. Jullie mogen mij uitnodigen voor een kop koffie en een goed gesprek bij jullie thuis. Na dat gesprek mogen jullie die mok doorgeven aan een ander.’’

De jongste burgervader wil er voor iedereen zijn en riep de inwoners op tot om begrip voor elkaar te hebben: ,,Dat is dé voorwaarde van een goed functionerende democratie. We moeten als overheid eerlijk zijn en zinvol en begripvol bezig zijn. Daar kunt u mij op aanspreken.’’