Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

26 januari 2007

Wethouder Brekelmans pro film ‘An Inconvenient Truth’

Lisse – Wethouder Brekelmans was erg enthousiast over de film van Al Gore, An unconvenient truth, die hij onlangs met milieumedewerkers zag. ‘We waren het met z’n allen helemaal eens met wat daar werd betoogd. Ook mensen die niet tot het milieukamp behoren, moeten kennis nemen van deze film. Ik doe een oproep aan de raad deze film te gaan bekijken. Op 6 februari vanaf 20:30 draait deze film in het Filmhuis, dus ga erheen!

Fractievoorzitter Hans Bet van de PvdA doorbrak het enthousiasme van de wethouder: ‘Mag ik u erop attent maken dat er die avond een door onze partij georganiseerde Raads Informatie Bijeenkomst is, met als thema Duurzaamheid? De landelijk bekende politicus Diederik Samsom zal hier komen spreken en we nemen aan dat de raadsleden naar de RIB komen.’

Sjoerd Heeringa, secretaris van het Filmhuis Lisse, zat als toehoorder in het publiek en hij had wellicht een oplossing: ‘Ik ga proberen om een extra voorstelling te geven op woensdagavond 7 februari. Of dat zal lukken, is ook afhankelijk van de bezoekersaantallen die we dan kunnen verwachten.’