Promotionele taken niet meer bij VVV
Noordwijk – Stichting Noordwijk Marketing neemt alle promotionele activiteiten over van de VVV Holland Rijnland, en het daarbij behorende budget van in totaal 160.000 euro. Vooralsnog blijft de VVV echter wel bestaan, volgens wethouder Leendert de Lange: “De VVV gebruiken we als uitvoerend orgaan voor informatieverstrekking en het helpen van klanten.”
De ton subsidie die nu aan Noordwijk Marketing toekomt, verdwijnt dus bij de VVV, die een rol krijgt als ‘regionaal gastheer’. “Alle gemeenten in deze regio zijn bezig met het opzetten van de eigen marketing en wij zien ons initiatief als een goede stap”, zo legt De Lange uit. “Op het kantoor wordt het boekje ‘Noordwijk Guide’ ter beschikking gesteld aan de toeristen. Verder fungeert deze organisatie als locatie voor ontvangst, receptie en informatie.”
Maandag 23 april heeft het oude bestuur van de VVV Holland Rijnland haar verantwoordelijkheden overgedragen aan de deelnemende gemeentes. De gemeente heeft deze mogelijkheid aangegrepen om de wijze van opereren van de VVV drastisch te veranderen. Het kantoor van de VVV blijft weliswaar bestaan, maar het personeel wordt voornamelijk ingezet om vragen van toeristen te beantwoorden. Ook emails die via de website www.noordwijk.info binnenkomen, handelt de VVV af. Alle activiteiten om Noordwijk actief te promoten zijn echter overgedragen aan Stichting Noordwijk Marketing.
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home