Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

28 mei 2007

‘Droomwolken’ laat kinderen relaxen met eigen fantasie

Deel van opbrengst boek voor Doe een Wens Stichting

NOORDWIJK – Het eerste exemplaar van het boek ‘Droomwolken’ werd door schrijfster Rosalinda Weel overhandigd aan de directeur van de Doe Een Wens Stichting, Harmienke Kloeze. Een betere locatie voor dit feestelijke moment kon niet gevonden worden: Snoezeltheater Droomdal van ’s Heeren Loo.

Met het uitgeven van het boek ‘Droomwolken’ en de bijbehorende cd komt een diepe wens van schrijfster Rosalinda Weel in vervulling: kinderen met dit voorleesboek aan de hand meenemen op fantasiereizen en heerlijk doen ontspannen. Ze vertelt: ‘Al twee jaar lees ik deze verhalen in de klas voor aan kinderen en je ziet ze relaxen. Tijdens het voorlezen laat ik de jongeren hun ogen dicht doen en ze mogen zelf de plots invullen. Zo krijg je keer op keer een ander verloop van het verhaal.’

Een deel van de opbrengsten komt ten goede aan de Doe Een Wens Stichting. Weel: ‘Uit ervaring weet ik welke geweldige dingen deze stichting doet; kinderen laten ontspannen en genieten bij de vervulling van hun droomwens. Met dit boek mogen de kinderen hun eigen dromen invullen. Het is mijn hoop dat zoveel mogelijk kinderen kunnen relaxen en wegvliegen op droomwolken.’

Het boek ‘Droomwolken’ is bij alle boekhandels verkrijgbaar. Voor meer informatie:
www.droomwolkproducties.nl.