“Noordwijk Marketing druk bezig achter de schermen”
“Het ambitieniveau van Noordwijk Marketing ligt duidelijk hoger dan bij de VVV. We willen Noordwijk als congresplaats promoten en zijn op zoek naar iemand die dit professioneel uit kan dragen. Om zo’n persoon te vinden die met veel vakkennis een en ander kan aansturen, heb je wat meer tijd nodig: een maatpak kost ook meer tijd en geld dan een confectiepak”, aldus Stokkermans.
Hij vervolgt: “De ondernemers hadden graag wat meer resultaten willen zien, maar meer zat er gewoon niet in. We zijn namelijk bezig met marketing: het op de promotionele kaart zetten van Noordwijk. Het gaat hier niet om de verkoop van Noordwijk, haar bedrijven of haar producten. Het is belangrijk dat de inhoud is: elk succesvol bedrijf, sporter of politicus heeft eerst zijn inhoud op orde en de vorm komt pas daarna. Doe je dit niet, dan wordt je later onherroepelijk gestraft.”
Over de plannen voor het online reserveren dat via de website www.noordwijk.info zou gaan gebeuren, legt Stokkermans uit: “Deze vorm van online reserveren is niet bedoeld als vervangen van sites als boeking.nl of weekendjeweg.nl. Met name voor 3-sterrenhotels kan dit een goed en bruikbaar marketing- en promotieinstrument zijn.
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home