Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

25 oktober 2007

Mendelts viert jubileum

VOORHOUT – Maandag 22 oktober vierde mr J.A. Mendelts het feit dat hij vijf jaar notaris is. Hij werd flink in de bloemetjes gezet door zijn werknemers en hij ontving een fotocollage van mooie herinneringsmomenten. Mendelts zelf was compleet verrast door dit eerbetoon en vertelt: “Vijf jaar geleden ben ik bij Koninklijk Besluit tot notaris benoemd. Mijn doel was om dit notariskantoor op de kaart te zetten en ik kan zeggen dat de Voorhouters mij na aan het hart liggen. Het kantoor houdt zich onder meer bezig met familiezaken, onroerend goed, ondernemingsrecht en vermogensoverdracht en we maken een gestage groei door. Ik voorzie dat we moeten uitbreiden.” Verhuist het kantoor dan? “De volgende vijf jaar blijven we nog zeker hier op deze schitterende locatie in de pastorie.”