Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

30 januari 2008

Bij elke klus De Timmergigant

‘U weet maar nooit wanneer u mij nodig heeft!’

LISSE – Fred Vink (42) is een expert met twee rechterhanden. Na 25 jaar werken voor een ander, ondermeer als voorman en leermeester, heeft hij in oktober vorig jaar zijn eigen bedrijf opgericht: De Timmergigant. ‘Voor de grote en kleine klussen in en rond uw huis, voor u als particulier, maar ook voor de inrichting van uw bedrijf.’

Vink: ‘Mijn vrouw is de motor geweest om dit allemaal op poten te zetten en zij ondersteunt me ook, bijvoorbeeld met het bijhouden van de administratie. Zij zei ook toen ik met de plannen voor een eigen bedrijf rondliep: “Ik weet dat je het kunt en aandurft!” Met deze stap ben ik ook heel blij; nu al heeft De Timmergigant opdrachten gekregen voor het betimmeren van een zolder, het plaatsen van kastenwanden en schuifwanden en het plaatsen van schuttingen in de tuin. Maar we doen nog zoveel meer; we plaatsen keukens, doen aftimmerwerkzaamheden, kleine verbouwingen etcetera. Alles in het huis of het kantoor voor MKB-bedrijven, maar ook bijvoorbeeld houten vlonders buiten.'

Wat onderscheidt De Timmergigant van andere bedrijven? ‘We hebben goede contacten met leveranciers en collega’s, waardoor we kwaliteitsmaterialen tegen scherpe prijzen kunnen leveren. Bovendien kunnen we het werk veel goedkoper uitvoeren dan bij grote ondernemingen die veel personeelskosten hebben. Vraag gerust vrijblijvend een offerte aan!’

Hij besluit: ‘Ook kunnen de klanten mij beoordelen op de netheid van mijn werk en de correcte aflevering. De resultaten van het werk zijn namelijk het visitekaartje: we moeten er namelijk van leven. De Timmergigant staat voor betrouwbaarheid, veelzijdigheid, vakbekwaamheid, netheid, klantgerichtheid en het nakomen van afspraken.’

Voor meer informatie:

De Timmergigant
Aletta Jacobsstraat 4
2162 JG Lisse
T: 06 5422 6233
E:
info@detimmergigant.nl
W: www.detimmergigant.nl