LISSE – Na twee jaar van reorganisatie, aanpassingen en verbeteringen van het ambtelijk apparaat laat de gemeente door een extern bureau meten wat de inwoners van de veranderingen vinden. Dit maakte wethouder Jan Kippers (CDA) dinsdag 11 november bekend.
Eind 2006 vond er een 0-meting plaats naar de dienstverlening van de gemeente en hetzelfde bureau voert begin 2009 een 1-meting plaats. Gekeken wordt naar de ervaringsbeleving van de inwoners over zaken als: dienstverlening aan de balie, telefonische dienstverlening, bereikbaarheid van de gemeente en afhandeling van de aanvragen van de vergunningen.
Kippers: ‘Bij de 0-meting bleek dat de mensen ontevreden waren over de politiek, en de wijze waarop de schriftelijke informatie gegeven werd. We hebben de resultaten uit 2006 gebruikt om onze dienstverlening te verbeteren. De openingstijden zijn verruimd, er is een gemeentewinkel gekomen en veel zaken kunnen digitaal geregeld worden via www.lisse.nl.’ De resultaten van de 1-meting worden maart 2009 bekend gemaakt.
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home