Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

24 februari 2009

Directeur ISD laakt telefonische wachttijden

LISSE – ‘De telefonische bereikbaarheid is in mijn ogen nog dramatisch lang. Maximaal mag de wachttijd 90 seconden zijn. De wachttijd was echter 45 minuten en nu, na klachten, is het nog steeds 18 minuten. Zet er een extra telefooncentrale op, zou ik zeggen.’ Robert ’t Jong, directeur van de ISD, vindt de lange telefonische wachttijden voor het ZCN-vervoer onacceptabel. ’t Jong vervolgde tijdens de vergadering van de commissie Maatschappij & Financiën op woensdag 11 februari: ‘Volgende week ga ik zelf poolshoogte nemen om te kijken hoe ze het doen. Ik zou zeggen: zet er een extra telefoniste bij.’