Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

29 april 2009

Komst clubgebouw 99% zeker

LISSE – ‘Zit er al schot in het nieuwe clubgebouw voor de Speeltuinvereniging in De Engel?’ Dit wilde commissielid Joke Vermeulen (CDA) weten van wethouder Jan Kippers (CDA) tijdens de vergadering van de commissie Maatschappij en Financiën van woensdag 15 april.
Kippers antwoordde: Om tot een besluit te komen hebben wethouder Guus Mesman (PvdA) en ik een gesprek gehad met gedeputeerde Koop. Met name over het stukje De Engel/Kindervreugd hebben we haar overtuigd dat het mogelijk is en we zijn er voor 99% om het clubgebouw te realiseren. De gedeputeerden van de Provincie zullen hier positief over beslissen. Dan kan het nog door Provinciale Staten worden afgeschoten, maar die kans daarop is klein. Ik verwacht dat ik op het jubileumfeest in mei melding kan maken dat het zo goed als zeker is dat er op die plek een nieuwe behuizing zal komen te staan.’