Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

22 april 2009

Slachtoffer zoekt getuigen eenzijdig ongeval

VOORHOUT – Maandagochtend 6 april tussen 07:30 uur en 07:45 uur reed Jaap van Duijn met zijn scooter over de Componistenlaan. Daar werd hij plotseling onwel en als diabetespatiënt is het voor hem heel belangrijk dat getuigen zich melden over wat er op dat tijdstip precies met hem gebeurd is.

Door Joep Derksen

Van Duijn informeert: “Die bewuste dag was ik op weg naar mijn werk. Ik herinner me nog dat ik van Noordwijk, mijn woonplaats, Voorhout ben ingereden, het spoor overgegaan ben en de Componistenlaan op ben gereden. Maar vanaf dat moment weet ik niets meer, tot de ambulancebroeder voor mijn neus stond.”

“Ik wil heel graag in contact treden met getuigen, met name degene die de ambulance heeft gebeld. Ik ben namelijk diabetespatiënt en wil aan mijn diabetesdeskundige zo goed mogelijk kunnen vertellen wat er gebeurd is. Dit is noodzakelijk om mijn medicijnen eventueel bij te stellen. Dit was de eerste keer dat ik zo van mijn stokje ging en hopelijk was het ook de laatste keer. Ik was heel blij dat ik een helm op had: ik ben er heel genadig van afgekomen, mar wil wel zoveel mogelijk te weten komen wat er voorgevallen is.”

Getuigen kunnen een email sturen naar
jaapvanduyn@versatel.nl. Het telefoonnummer van de heer Van Duijn is bekend bij de redactie.

(Geënsceneerde foto).