Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

27 mei 2009

Verburg overweegt interpellatiedebat

LISSE – ‘Op belangrijke onderdelen vind ik de beantwoording van de vragen niet overtuigend en mogelijk niet houdbaar. De komende dagen wacht mij daarom nog het nodige huiswerk, teneinde uiteindelijk volgende week zorgvuldig te kunnen vaststellen in hoeverre een interpellatiedebat met het college gerechtvaardigd en noodzakelijk is om alle(!) feiten transparant van het college te mogen vernemen. Kortom, ik heb er nog geen goed gevoel bij.’