Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

28 januari 2010

Profiel

Naam: Joost Wijnberg
Geboorteplaats: Haarlem
Geboortedatum: 26 mei 1954
Woonplaats: Noordwijk
Relatie: Getrouwd, twee kinderen
Houdt van: Wildwaterkanoën, bergwandelen, muziek, Escher
Hekel aan: Files en zinloos geweld
Levensdoel: Gelukkig zijn, flierefluiten en m’n eigen gang gaan
Wil nooit: In een 8 tot 5 baan zitten
Wil ooit: Verre reizen maken
Bijzondere website: Ik gebruik het internet alleen informatief
Voor het laatst echt gelachen: Zeer recent, ik ben goedlachs. Dit weekend, toen ik met een groep vrienden in Duitsland aan het skiën was
Laatste keer gehuild: In november 2009, toen mijn moeder overleed
Heeft spijt van: Niets
Huisdieren: Ik heb altijd cavia’s gehad. Als de kinderen de deur uit zijn, wil ik een hond nemen
Zou in een ander leven: Iets willen met een camping, want ik ben een echt buitenmens