Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

02 april 2010

Profiel

Naam: Hans Bal, doopnamen: Johannes Dingenus
Geboorteplaats: Noordwijk
Geboortedatum: 3.10.‘47
Woonplaats: Noordwijk
Relatie: Getrouwd, twee zonen
Beroep: Vutter
Houdt van: Het verenigingsleven, het strand, vrijheid en muziek
Hekel aan: Dat mensen elkaar niet willen begrijpen en in onmin met elkaar leven
Levensdoel: Genieten
Wil nooit: In conflict komen met mijn kinderen
Wil ooit: Met mijn vrouw een rondreis maken in de Caraïben
Bijzondere website:
www.noordwijksereddingsbrigade.nl
Voor het laatst écht gelachen: Gisteravond nog, met kaarten
Laatste keer gehuild: Bij een crematie van een dierbare
Heeft spijt van: Niets
Huisdieren: Geen
Zou in een ander leven: Weer terug willen komen
Dieptepunt in het leven: Het overlijden van mijn broer
Heb mijn kinderen nooit verteld: Niets; ik ben altijd open naar hen toe