Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

14 augustus 2010

Profiel

Naam: Sven Boekhoven
Geboorteplaats: Leiden
Geboortedatum: 18 november 1975
Woonplaats: Sassenheim
Relatie: Niet
Kinderen: Nee
Beroep: Business Intelligence Consultant bij EclipseIT
Houdt van: Plezier in het leven
Hekel aan: Oneerlijkheid
Levensdoel: Leuke dingen doen
Wil nooit: Ik sluit nooit iets uit
Wil ooit: Een gouden medaille halen
Bijzondere website: www.forum.fiets.nl
Voor het laatst intens gelukkig: Zondag 18 april: toen ik m’n bronzen plak op het NK haalde
Laatste keer gehuild: Toen ik kind was
Heeft spijt van:
Als ik een verkeerde beslissing neem, zet ik het om in iets positiefs
Huisdieren: Nee, een flat is geen geschikte plek voor bijvoorbeeld een kat
Zou in een ander leven: Eerder begonnen zijn met wielrennen
Dieptepunt in het leven: Ik heb niet de instelling om in dieptepunten en hoogtepunten te denken
Heb mijn ouders nooit verteld: Ik was een heel braaf jongetje en heb nooit gespijbeld of zoiets