Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

20 augustus 2010

Profiel

Naam: Theo Rovers
Geboorteplaats: Leiden
Geboortedatum: 16.2.‘58
Woonplaats: Katwijk
Relatie: Gehuwd
Kinderen: Een zoon en een dochter
Beroep: Machinaal houtbewerker
Houdt van: Mijn gezin en de KNRM
Hekel aan: Ruzies
Levensdoel: Gezond oud worden
Wil nooit: Dat m’n trekker niet start tijdens een alarm
Wil ooit: Een cruise maken met mijn vrouw
Bijzondere website:
www.knrm.nl en www.112bollenstreek.nl
Voor het laatst intens gelukkig: Toen ik op 29 april m’n lintje kreeg
Laatste keer gehuild: Bij het overlijden van mijn vader op 17 juni 1985
Heeft spijt van: Niets
Huisdieren: Nee, maar m’n dochter heeft een dwergmarmot die telkens tijdens het journaal lawaai begint te maken
Zou in een ander leven: Hetzelfde doen
Dieptepunt in het leven: Het overlijden van mijn vader
Heb mijn ouders nooit verteld: Ik kon nooit kattenkwaad verbloemen, want ze kwamen er altijd achter